Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

offlinelissa blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt APIS 3 w IGN Projekt
89400 odwiedzin | wpisów: 97, komentarzy: 278, obserwuje: 37

47. zamówiony dach ;)

autor: lissa blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Dziś poszło moje zamówienie materiału na dach:

blachodachówka Blach - Pol "prima" 23zł/m2

okna OKPOL 6szt - 750zł/szt

rynny stalowe - 3500zł

+ akcesoria = 25000zł

OKNO W ŁAZIENCE POLECACIE DREWNIANE CZY PLASTIKOWE? zamówiłam plastikowe ale podobno się od ciepła nagrzewa i wygina.... ;(

a to zdjęcie z dalszych postępów prac:

blog budowlany - mojabudowa.pl

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Komentarze (6)
autor:edytairadek  dodano: 2012-09-26 | 10:35:11
My na tym samym etapie,pozdrawiam
autor:aniapiotrekopalek  dodano: 2012-09-26 | 11:50:17
My mamy drewniane z powloka firmy Velux.
Kupujac powiedz, ze chcesz okno lazienkowe.
Plastiku bym sie nie bala-teraz wszystko jest dobrej jakosci, to juz nie te czasy kiedy okna plaskikowe sie wyginaly.
Pozdrawiam i ciesze sie z wami, ze przed zima wasz domek otrzyma czapeczke.
Tytuł: re okna....
autor:edytairadek  dodano: 2012-09-26 | 12:37:00
...okna dachowe FAKRO drewniane,do łazienki PCV,pozdrawiam cieplutko:))
autor:cyplan  dodano: 2012-09-26 | 17:17:30
co prawda ja mam poddasze nieuzytkowe, ale wstawilem plastiki. natomiast jesli chodzi o nagrzewanie, czy okna zwykle od strony poludniowej wyginaja sie? tez sa przez caly dzien na sloncu.
autor:bellino  dodano: 2012-09-30 | 21:23:35
już niedługo będzie daszek skończony a tym samym będzie można wejść w nowy etap - okna :) Jakie macie plany na ten rok? Robicie coś jeszcze?
autor:lissa  dodano: 2012-10-01 | 16:00:10
w tym roku kończymy na dachu, no chyba ze wstawimy jeszcze okna w piwnicy.

46. Jakiś postęp widać,

autor: lissa blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

na szczęście już bliżej niż dalej :)

dawno nie wstawiałam żadnych zdjęć więc wstawiam:

więźba juz gotowa

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

nawet są zaczątki mojego tarasu:

blog budowlany - mojabudowa.pl

mniej więcej ma powstać coś takiego: tylko kształty bardziej zaokrąglone ;)

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

każda para rąk sie przydała :)

na dzień dzisiejszy mamy już troszkę ołacony daszek niedługo kładziemy blache :)

a co do kominów, wymórowane są z cegły białej, na to kładziemy styropian i oblepimy jakąś brązową mozaiką

blog budowlany - mojabudowa.pl

tak więc gęba sie cieszy na sam widok :))))))))))


45. dach cd

autor: lissa blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Więźba już jest kompletna po niedzieli mają przyjść oprawić ładnie, podocinać, deski poprzybijać. My mamy teraz zagwostkę trzeba wybrać akcesoria do dachu....

blachodachówkę wybraliśmy jakąś taką z tańszych(nie modułową)

okna FAKRO

-rynny? plastikowe czy metalowe?

-kominy? klinkier , płytki?

co lepsze? co bardziej trwałe?


Komentarze (3)
autor:bellino  dodano: 2012-09-08 | 20:08:35
super, że już więźba skończona :) jeśli chodzi o rynny, to lepiej zapłacić więcej a mieć bardziej trwałe rynny niż potem po kilku latach je wymieniać. Mówią i piszą, że rynny stalowe są lepsze. My komin okładamy cegłą klinkierową połówką, ale w sumie nie przywiązywałam dużej wagi do tego czym będą obłożone...
autor:dorota.i.wojtek  dodano: 2012-09-09 | 09:55:24
Ja, już wzbogacona doświadczeniem powiem tylko tyle - dach i KOMINY są bardzo ważne, a najważniejsza jest ekipa, która będzie wykonywała.
Rynny jak najbardziej stalowe.
autor:dorota.i.wojtek  dodano: 2012-09-22 | 13:50:29
jeśli myślicie nad klinkierem na kominy to skorzystajcie z naszych (i nie tylko) doświadczeń i nie dajcie się namówić na dziurawkę - tylko pełne cegły !!!

44. Okna OKPOL i blachodachówka modułowa RUUKKI

autor: lissa blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Czy ktoś może coś powiedzieć na temat okien OKPOL? mają rewelacyjnie niską cenę i podobno są równie dobre jak te z pozostałych firm. Okno z kołnierzem 78x140 - 700,800zł.

A czy ktoś na blogu ma może blachodachówkę modułową np. RUUKKI FINNERA? ciekawi mnie czy rzeczywiście z tej krótszej jest mniej odpadów jak twierdzi nasz dachowiec, dziś sprawdzaliśmy ceny tych modułowych - 36zł/m2(wersja najtańsza)


Komentarze (5)
Tytuł: ...
autor:iskierkujemy  dodano: 2012-08-10 | 02:45:57
Jeśli chodzi o okna dachowe mogę powiedzieć...łał..naprawdę niska cena .Ja za okno z kołnierzem płaciłem 1100!
A jeśli chodzi o Finnerę to przymierzałem się do niej ,bardzo mi się podobała do momentu gdy zobaczyłem Arię firmy Budmat.Nie jest to co prawda blacha modułowa ,ale wyglądem zbliżona do Finnery .Na pewno przy skomplikowanym dachu modułowa bedzie lepsza ,ale też jest o wiele droższa!!
autor:lissa  dodano: 2012-08-10 | 08:07:19
no właśnie jest droższa ale podobno mniej z niej jest odrzutu, tamta jest tańsza ale odrzutów sporo, u Was dach prosty to można sobie pozwolić na każdą, Aria też mi sie podoba i jest 10zł tańsza, nie wiemy co robić.
autor:magda-lukasz  dodano: 2012-08-10 | 21:34:21
Okpol?? lepsza opcja niż np Fakro FTS-V a 700, 800 zł za okpola w wersji 78x140?? chyba za okno bez kołnierza!!! lub w najtańszej wersji z jednym lakierowaniem i bez nawiewnika to sie zgodzę!!!!Tylko Ruukki , sam sprzedaje Ruukki kilka lat moge polecic, co do bud matu to szkoda wogóle sobie głowę zawracać , czarują certyfikatami ktore dają blach a jakość taka sobie ale cena na Arie teraz jest dobra bo my sprzedajemy po 24,50 zł za m2 całkowity brutto , a Finnerę 30,90 zł za arkusz czyli 36,80 zł m2 całkowity brutto.
autor:agaja  dodano: 2012-08-10 | 21:52:47
ja mam ruukki finera.wygląda super i było mało odpadów, ale u mnie dach dwuspadowy.mam czarną,bo grafit był za jasny
autor:lissa  dodano: 2012-08-11 | 08:25:57
magda-lukasz
dzięki za odpowiedz o oknach, bałam się ich bo nie znam firmy, wszyscy mają velux, fakro, roto a ta taka mniej znana firma. przy zakupie zwrócę uwagę na te szczegóły(lakierowanie i nawiewnik!) dzięki!
agaja
właśnie o to chodzi że mamy skomplikowany dach i najlepszym wyjściem będzie blacha modułowa, już jesteśmy zdecydowani na 80% ;)
Pow. użytkowa: 95.4 m²
Pow. użytkowa: 129.3 m²
Pow. użytkowa: 85.8 m²
Pow. użytkowa: 92.9 m²